duminică, 31 iulie 2011

Everyday makeup routine


Usually nu ma complic prea tare cu my everyday makeup. Chiar si daca ies in oras, mai adaug 2-3 lucruri for the eyes, and I'm done. Cum nu ma pricep la eye makeup, prefer sa keep it neutral :)

So let's begin ^^


Dupa spf, aplic fondul de ten. Folosesc Aerateint Pure de la Vichy, in nuanta 12, Opal. Initial am crezut ca nuanta e prea deschisa pentru mine si am incercat sa o combin cu cea de-a doua, 23 parca, dar pana la urma n-am mai avut nevoie de ea, asa ca fondul acela de ten a ajuns la prietena mea :)
Pentru aplicare, apelez la pensula F80, de la Sigma.


Am castigat-o la un giveaway organizat de Anca, and I freaking love it ^^. Poate ii voi face un review separat, pentru ca merita.


Dupa fondul de ten, nu mai am nevoie de acoperire, insa folosesc un concealer pentru cearcane. Al meu este de la Flormar, in nuanta 01, Ivory. Sincer, nu face mare lucru, nu l-as recomanda. Daca nu ma insel, am dat in jur de 17 lei pe el, dar mai bine mai puneam 10 lei si luam ceva mai bun. In lipsa de altceva, merge, insa eu nu il voi reachizitiona.

Daca ma grabesc [sau mi-e lene :P] si totusi nu vreau sa ies din casa fara machiaj, renunt la fond de ten si folosesc concealerul si pentru alte zone cu roseata, dupa care trec direct la pudra.


Tot de la Flormar este si pudra, in nr 97. Spre deosebire de concealer, care nu ma incanta deloc, pudra este foarte buna si foarte fina. Pretul ei este de aproximativ 22 lei.



Pudra o aplic foarte usor cu pensula Kabuki de la Elf, iar pentru blush am pensula Complexion, ambele din gama profesionala . De pensulele celor de la Elf sunt foarte multumuta; sunt foarte moi si nu cad fire de par la spalare. 



Next up is an Oriflame blush, cumparat la blog sale-ul lui Honey Bunny ^^ Omg, I love it, nu stiu cum a putut sa want to give it away :P De cand il am, nu m-am mai atins de celelalte blushuri. Nuanta e Glowing peach si mai bine de atat nu se poate descrie. E un peach cu golden sparkles in it ^^ Looove.


Pentru ochi folosesc doar un rimel in machiajul zilnic; consider ca e suficient. Cateodata, daca am chef, mai adaug si un fard deschis in coltul ochiului, to look more awake. De la Yves Rocher am primit cadou la o comanda acest rimel si pot sa spun ca imi place foarte mult peria si volumul pe care il ofera, in schimb forumla nu ma incanta. Eu sunt adepta rimelurilor waterproof, pentru ca rad des si imi dau lacrimile atunci cand rad, so nu vreau sa ma fac toata neagra la ochi. In plus, cateodata mai sunt fallouts, asa ca trebuie sa ma uit in oglinda din cand in cand, sa fiu sigura ca e totul in regula. Daca nu ar fi fost asa de scump, in jur de 60 lei la pret standard, 40 si un pic la pret redus, mi-as fi achizitionat varianta waterproof. E un rimel bun, dar consider ca la pretul asta se gasesc si altele poate si mai bune. 


 
La final, pentru buze folosesc lipstainul de la Elf, in nuanta Heartbreaker. I love it ^^. E un pinky nude, care se usuca mat. Are si un gloss la celalalt capat, insa eu nu il folosesc. Rezista destul de mult pe buze, iar pentru pretul sau de 18 lei, este un produs foarte bun. 


That's all, folks. Astea sunt produsele folosite de mine in rutina zilnica, 6 la numar, cateodata 5. Consider ca nu am nevoie de mai mult on a day to day basis. 
If you want to know more about any of them, ask me and I'll do a separate review ^^

Cya.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu