miercuri, 27 iulie 2011

Punk Purple by Elf



Am primit aceasta oja de Craciun si de atunci am folosit-o de 2 ori, dar nu planuiesc s-o mai folosesc vreodata.

Nuanta poarta numele de Punk Purple and I love it! In poza mea pare cam aprinsa culoarea, insa pe unghii, dupa 2 straturi, arata cam asa: 


 Like I said, love it! Culoarea e frumoasa si oja rezista destul de mult pe unghii, daca este aplicat un top coat. Problema apare atunci cand oja trebuie stearsa. Unghiile raman patate!! Si nu putin, intreaga zona pe care s-a aflat oja ramane roz neon, care nu se duce indiferent cat de multa acetona as aplica...am apelat la o solutie extrema si am folosit o pila pe toata suprafata unghiei ca sa scap de culoarea aceea. Trust me, it wasn't pretty!

Bineinteles ca nu m-am invatat minte si am mai folosit-o si a doua oara. Atunci mi-am spus ca daca folosesc un strat de lac transparent inainte, e imposibil sa mi se mai pateze unghiile. A doua zi, am sters o unghie, ca sa ma asigur ca totul e ok. Nu era. Dupa numai o zi, cu toate ca aplicasem inaintea ojei un strat grosut de lac incolor, unghiile mele erau la fel de patate ca si la prima incercare, cand oja statuse pe unghii aproape o saptamana.

To make things worse, inainte sa fi aflat ca oja pateaza, atat dentista mea, cat si asistenta ei, imi facusera complimente pentru culoarea frumoasa de pe unghii, iar eu le recomandasem cu caldura oja si site-ul celor de la Elf. M-am intors rusinata dupa 2 zile sa le spun ce-am patit si sa ma asigur ca nu o vor comanda.

La Elf se intampla de multe ori ca unele persoane sa nimereasca produse din loturi mai proaste, insa nu stiu daca este cazul aici, pentru ca am mai vazut o fata care se plangea de aceeasi problema, la aceeasi nuanta de oja, pe pagina lor de Facebook.
Cu toate astea, o prietena de-a mea foloseste o oja de la Elf  in nuanta Mango Madness si nu are probleme de genul asta.

Poate depinde de lotul nimerit, poate depinde de nuanta, habar n-am. Cert e ca eu nuanta asta n-o recomand. Daca va place foarte tare si nu va deranjeaza posibilitatea de a da banii degeaba, go for it, nu se stie, maybe you'll get a good one.

Mie totusi imi pare rau, because I looove that shade. Cred ca am s-o comand din Uk, poate am mai mult noroc :)

Ignorand situatia mea, cred ca ojele lor sunt destul de ok si merita incercate.   ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu