joi, 28 iulie 2011

Nail of the day: Done out in deco


Woop, another nail polish blog post ^^

Usually cand nu am chef sa imi tai unghiile (lazy ass :P), mi le vopsesc intr-o nuanta mai delicata, pentru a nu atrage atentia. Nu imi plac unghiile lungi, iar asta e lungimea maxima la care le las sa ajunga.

I love pastels :D and I'm so glad they're "in" ^^


I'm wearing Done out in deco by OPI. For a better look, you can click on the pictures to zoom in. Pozele nu sunt modificate. 

 

Nu detin prea multe oje OPI, insa pana acum, sunt multumita de ele. Daca este aplicat un top coat, rezista destul pe unghii, cat sa ajungem la urmatoarea manichiura looking decent ^^  Eu folosesc top coatul de la Flormar "quick dry, extra shine" si ma impac bine cu el.

Pentru cei interesati, exista si un dupe la Avon, in nuanta Lavender Luxe parca. Nu o mai am pe aceea ca sa ii fac poza, am facut-o cadou unei prietene cand am primit-o pe asta, pentru ca sunt identice, and I'm a good friend like that :P 

Hope you like it as much as I do :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu