joi, 11 august 2011

Fun accessories: part 2


Am revenit cu partea a doua din fun accessories, in care va voi arata brosele mele :D

Majoritatea au fost primite cadou because everybody knows I'm a kid and I like stuff like this ^^


Starting with the Hello Kitty stuff, ambele brose au fost primite cadou. Cea mare e un pic accidentata, it's missing a moustache :P. Nu-i nimic, it gives it more character.

 
This little fellow a fost candva un breloc de la BamBoo. Acum e multifunctional...il pot pune pe un lantisor mai lung, sau il pot folosi ca si brosa ^^


I loooove this space invader! E o creatie Carla Szabo, insa e dintr-o colectie mai veche, nu stiu daca se mai gaseste...oricum, she has some cool stuff for sale, merita vazut. 


Another present ^^. Tot ce stiu despre el este ca a fost luat din Bucuresti. But it's soo cute!


Inca o brosa din Bucuresti. It's a leather bunny!! This guy sta pe paltonul de iarna and brings joy to everyone :D


Nici nu mai e nevoie sa spun de unde e brosa :D. Again, n-am idee cine a facut-o, most of these things se gasesc la targuri de bijuterii hand made. 


This year's birthday present ^^. I-am facut loc pe o gentuta mica din piele pe care o port tot timpul. Materialul e un pic ciudat though, pentru ca e cam lipicios si se prind tot felul de scame de ea. O well, I still love it. 


Aaaaaand I saved the best for last :D. Preferatele mele sunt brosele crosetate, cea mai purtata fiind floricica ^^. Toate trei sunt facute de sora mea, pe blogul ei puteti vedea mai multe chestii interesante :D Go check it out people! 



So this is it. Sper ca v-au placut accesoriile mele, cuz I love em all! 
Have a nice day!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu